Uitgebreide hulp bij de installatie van uw product.
Product handleidingen.
Veelgestelde vragen en oplossingen voor problemen.
Directe link naar service en ondersteuning.
De Brother Support Center app is geschikt voor de volgende Brother productgroepen:
• Inkjet printer/fax/MFC/DCP
• Zwart-witlaserprinter
• kleurenprinter (laser/LED)
• Zwart-witlaser fax/MFC/DCP
• kleuren fax/MFC/DCP (laser/LED)
• Snelle werkgroepprinter
• P-touch (PT/RL)
• Labelprinter (QL/TD)
• Naaien en borduren
• Snijmachine
• Mobiel Printer (RJ/PJ/MW)
• documentscanner
• Stamp Creator
• Head mount display
U kunt de functie 'Zoeken via Wi-Fi' in de app gebruiken om uw Brother product te selecteren, wanneer deze verbonden is met hetzelfde draadloze netwerk waarmee uw mobiele apparaat is verbonden.
De Support Center app installeren op uw mobiele apparaat:
1. Download de Brother Support Center app uit de App Store of Google Play:
Voor alle iOS apparaten, waaronder iPhone, iPad en iPod touch:
2 Kies voor installeren om de Brother Support App te gebruiken op uw mobiele apparaat.
Snel en eenvoudig registratieproces.
Maak gebruik van geldende promoties via uw persoonlijke Brother Online account.
Een overzicht van aangekochte producten en activeren van extra garantie.
Update de drivers van uw Brother apparaat en download software.
U kunt ook hulpprogramma's voor het oplossen van problemen met de netwerkverbinding en diverse BRAdmin applicaties downloaden.