1. Home Brother
  2. Digitale transformatie
  3. Onderzoeksrapport Technologie in de retail

Onderbouwd met cijfers en analyses uitgevoerd door onderzoeksbureau Savanta, behandeld ons onderzoeksrapport alle facetten van de retailsector.

 

 

Wat staat er in het rapport?

 

De drie kernthema's van het onderzoeksrapport zijn:

  1. Digitale transformatie in de retailsector

    Implementatie van nieuwe technologieën die meer productiviteit en efficiëntie bieden

  2. Beveiliging van bedrijfs- en klantgegevens

    Het beschermen van data is een van de belangrijkste prioriteiten binnen elke organisatie

  3. Duurzaamheid en consumentenbewustzijn

    Het belang van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) en de manier waarop klanten uw organisatie beoordelen

 

Brother staat volledig 'At your side' met producten, oplossingen en ondersteuning op het gebied van print, scan- en documentbeheer en labeling. Wij helpen u graag bij het implementeren van nieuwe technologieën en oplossingen waarmee uw organisatie productiever, efficiënter en veiliger kan werken.

 

Meld u aan om het volledige onderzoeksrapport te ontvangen, plus de bijbehorende follow-up informatie over de ontwikkeling van technologie binnen het retaillandschap.

Retailers moeten nieuwe technologieën implementeren en hun bedrijf 'digitaliseren', om te kunnen blijven concurreren in de huidige markt.

 

 
Bron: Onderzoek onder IT- en beleidsmakers binnen retailbedrijven in West-Europa, 2019-2020, Savanta